torsdag 9 augusti 2012

Min sommar sommar i 10 bilder

                                Sommaren 2012 har jag väntat vid en estsnisk landsväg på en buss
                                som aldrig kom. Inte bra för trötta tantknän. Ojojoj.
                                  Ätit glass och druckit kaffe på stranden.
                                  Ätit lunch med grannens gråa katta.
                                  Kollat på television när det regnat, med en stor kopp te.
                                  Spelat monopol med affärsbekanta fram till solen gick upp. (vann)
                                 Grillat sojakorv vid en sjö.
                                  Målat vindbrädorna röda hos min mor.
                                  Varit på parkteater under eken. Men intresserade mig mest för den
                                   lilla vita terriern som hade medhavd hundsäng.
                                  Hoppat studsmatta i min festligaste klänning.
                                 Ätit glassbåt, medan min far åt filbunke.
                                 Ursäkta kvaliten, tant som jag är har jag ingen scanner och inga kunskaper
                                 i bildbehandlingsprogram. Hoppas innerligt att fler sänder in bilder.
                                 Många kramar från tant Kersta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar